H
Heddan
Guest
Sv: Asfaltsläggare 2015 - Polisen varnar/informerar
Diskrimentslagen änn en gång!!!!!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Just nu ett gäng som "campar" vid Ekeby kyrka, Helsingborgstrakten. Mycket inbrott knutna till själva husvagns- och campinglivet samt olovlig kraftavledning enligt 8 kap 10 § Brottsbalken.
Går man längre tillbaka i tiden, hade man tull vid varje stadsgräns i Sverige. Kanske något att titta på.
Är detta känt av polisen så att förövarna kan lagföras?
Johan K.
Är detta känt av polisen så att förövarna kan lagföras?
Johan K.
Skojar du. Vad skulle polisen göra om de ens bryr sig. De har fullt upp med fartkontroller och pappersarbete
Jag tror att det är fel att kalla dem för asfaltarbetare,
jag tror att det är omöjligt att köpa asfalt i dagens Sverige
dom få asfaltverk som finns i varje län/region gör det väldigt svårt att spontan
köpa asfalt,,
Har stor erfarenhet av detta i Norr och Västerbotten
De som håller till i Ekeby ägnar sig åt att lägga om tak. Deras bilar har fullt av stegar på taken. Det är det nya i år tydligen.
Sverige är ett vidöppet samhälle vida kännt för att inget händer vad som än händer varför skulle dom inte fortsätta och komma. Det är vi som offras på altaret av politiker och "kling o klangpoliser"