• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Arbetsgrupper Fråga till Webadm.

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
När jag vill titta på arbetsgrupperna då kommer det upp en ruta där det står att jag inte har behörighet. ?
MvhLasse.

F

F.d. 8784

Guest
Sv: Arbetsgrupper Fråga till Webadm.

Vad är det för arbetsgrupper?
Tydligen något jag missat..

Mvh
Ingemar

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Se första sidan högerspalten ungerfär halvvägs ner på sidan.

F

F.d. 8784

Guest

Se första sidan högerspalten ungerfär halvvägs ner på sidan.

Tack för svaret!

Måste ändå fråga vad syftet är med dessa grupper, och varför har de uppstått?
(Det kanske är självklart, men vet man inte så kan de bli lite dumma frågor).

Mvh
Ingemar

F

F.d. 418

Guest

Hej Ingemar,
Gunnar beskrev syftet lite kortfattat här ovanför och jag kan bekräfta hans information. Vi är två gôbbar som utgör trafikutskottet och vårt uppdrag från styrelsen är att på olika sätt följa upp vad som händer med den statliga utredning som tittar på fortsättningen av projektet "skatt på trafikförsäkringen". Vi ska även knyta kontakter med andra intresseorganisationer för att se vilka som är aktiva på området med lobbyarbete, opinionsbildning etc. Vi skall rapportera om detta till styrelsen och det gör vi via vår arbetsgrupps egen kanal. Det är sedan upp till styrelsen att avgöra hur informationen skall spridas. På det viset får vi arbetsro och slipper pågående diskussioner som - vilket du kanske sett tidigare - kan bli animerade i överkant. Det är alltså inte fråga om nån sorts hemlighetsmakeri; enbart praktiska hänsyn. Hälsn/AndersW

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Man anmäler sitt intresse att deltaga i en arbetsgrupp genom att använda Kontakta oss länken nederst på sidan.

F

F.d. 8784

Guest

Hej Ingemar,
Gunnar beskrev syftet lite kortfattat här ovanför och jag kan bekräfta hans information. Vi är två gôbbar som utgör trafikutskottet och vårt uppdrag från styrelsen är att på olika sätt följa upp vad som händer med den statliga utredning som tittar på fortsättningen av projektet "skatt på trafikförsäkringen". Vi ska även knyta kontakter med andra intresseorganisationer för att se vilka som är aktiva på området med lobbyarbete, opinionsbildning etc. Vi skall rapportera om detta till styrelsen och det gör vi via vår arbetsgrupps egen kanal. Det är sedan upp till styrelsen att avgöra hur informationen skall spridas. På det viset får vi arbetsro och slipper pågående diskussioner som - vilket du kanske sett tidigare - kan bli animerade i överkant. Det är alltså inte fråga om nån sorts hemlighetsmakeri; enbart praktiska hänsyn. Hälsn/AndersW

Tack för svaret Anders, då är jag mer än nöjd.

Mvh
Ingemar

Toppen