Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Se första sidan högerspalten ungerfär halvvägs ner på sidan.
Hej Ingemar,
Gunnar beskrev syftet lite kortfattat här ovanför och jag kan bekräfta hans information. Vi är två gôbbar som utgör trafikutskottet och vårt uppdrag från styrelsen är att på olika sätt följa upp vad som händer med den statliga utredning som tittar på fortsättningen av projektet "skatt på trafikförsäkringen". Vi ska även knyta kontakter med andra intresseorganisationer för att se vilka som är aktiva på området med lobbyarbete, opinionsbildning etc. Vi skall rapportera om detta till styrelsen och det gör vi via vår arbetsgrupps egen kanal. Det är sedan upp till styrelsen att avgöra hur informationen skall spridas. På det viset får vi arbetsro och slipper pågående diskussioner som - vilket du kanske sett tidigare - kan bli animerade i överkant. Det är alltså inte fråga om nån sorts hemlighetsmakeri; enbart praktiska hänsyn. Hälsn/AndersW