• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aprilskämt

F

F.d. 9506

Guest
Sv: Aprilskämt

Idag får man inte ta all på allvar. Utan tänka till lite extra:confused:

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Är första inlägget i denna tråd ett aprilskämt? Inte kan jag tänka mig att det skulle finnas skämt inlagda på forumet, möjligen under avdelningenRoliga historier.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Nä du, då är det ju uppenbart,trodde först att Postis lagt in ett aprilskämt men jag gogglade på det.Och det var inget aprilskämt så jag skulle raderat denna tråd kanske.
Förlåt Postis om jag trodde detta inget illa menat menar bara att du brukar ha glimten i ögat när det gäller.:wink:Jag tänkte på krokodilen m.m.Man ska aldrig vara säker.
Ha det bra Susanne

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Trängselskatt i Jönköping, ställ bilen eller bet 10 kr.
Jag tror inte riktigt på det.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hei Knerten

Den var bra!!! :p
Som du ser av et annet eksempel på aprilspök i en annen tråd, så var lokalavisen her i Småland inne på det samme, det skulle åpnes en filial av Calles rett ved siden av det lokale bryggeriet. Dette for å spare miljöet ettersom mye av ölet som produseres der allikevel transporteres til Tyskland for å selges til Smålänninger som kjörer etter lastebilene ned for å ta med ölet hjem igjen - bare til lavere pris.

Billig öl er tydeligvis gangbart som aprilspök.

Hilsen
Karianne

F

F.d. 6238

Guest

Nu skall Götheborg bogsera Drakbåten till Shanghai och det kan INTE vara ett Aprillo för det har dom sagt idag på TV 4.
Ha ha, Passa Er Aprillo.

F

F.d. 2692

Guest

Kurt,
du hängde väl på låset när dom delade ut gratisbiljetter.

Toppen