• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

April 2013 - ett enda stort aprilskämt

H

hianders

Guest
April månad och även mars kan väl sägas vara ett enda stort aprilskämt!!! Just nu i Korskrogen (kl tio i tre) sol men kallt i vindarna, "bara" plus 2,6 grader!!

Enligt tidningarna kommer värmen snart så man får väl leva på hoppet!!

Besiktning av hb tors och första dagsturen blir till Falun måndag 15 april. Tänk om man kan sitta ute någonstans och fika då.

fru hianders/Inger

H

hianders

Guest
Sv: April 2013 - ett enda stort aprilskämt

Vad konstigt! Jag skulle lägga in detta inlägg under Varmt och kallt klimat men det hamnade under Värme/kyla i husbilen!!!!!

Kan någon i web kolla dessa rubriker?

Inger

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Vad konstigt! Jag skulle lägga in detta inlägg under Varmt och kallt klimat men det hamnade under Värme/kyla i husbilen!!!!!

Kan någon i web kolla dessa rubriker?

Inger

Ingen fara Inger. Din tråd handlar ju om kyla. Har just skottat gården här i Umeå ca femton centimeter. + grader lovat till på onsdag av yr.no. Häggen i Umeå

C

cheetah1

Guest

Fick klart renoveringen av fuktskadan i våran i början på veckan, så nu väntar besiktning, men här tryter ekonomin just nu på grund av arbetslöshet, så det får eventuellt vänta ett tag. Dessutom behövs nytt bodelsbatteri.
Sommardäcken satte jag på personbilen för en månad sen.
Fast kallt är det ju förstås. 8 plus nu, men det är nog det högsta på hela veckan.

I Skåne, that is.

Toppen