• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Apparna för gratis samtal

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Att din smartphone har Internet innebär en hel del saker utöver att du enkelt kan surfa på webbsidor, läsa mail och kolla på Youtube. Det betyder även att du kan ringa vanliga telefonsamtal, men istället använda datauppkopplingen för att ringa och ta emot samtal. Det kanske låter lite onödigt, men faktum är att fördelarna är många. Ett exempel är att du kan ringa gratis eller mycket billiga utlandssamtal samt även ta emot samtal billigt när du befinner dig utomlands.

Med ip-telefoni får du fler möjligheter och kan köra videosamtal även via 3G och till flera telefoner.

ip.jpg

F

F.d. 13449

Guest
Sv: Apparna för gratis samtal

Ja, det är inte bara dumt med tekniken!
Sen att det är beroendeframkallande med att kolla facebook o hela tiden ha tillgång till mailen är en annan sak, men det är kul!

G

Göran & Carola

Guest

Kan väl bara lägga till att Viber kommer även för Android under denna månad.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jag har också både Skype och Viber i min 3gs, och det funkar oftast bra, det negativa är om man pratar i Viber och någon ringer på det vanliga så kopplas Viber ner utan förvarning, men å andra sidan smakar ju gratis bäst.

//Tommy

Toppen