• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

App till EZA130

Andywood

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
41075
Medlemskap
2024
Hej,

Har letat förgäves efter app till EZA130 Powerbank. Den som finns i Appstore (My EZA) fungerar inte. Detta är känt på Forsbergs i Hyssna och dom gav mig en mailadress till EZA support i Frankrike för att få länk till annan app. Jag har ännu inte fått svar från dom.
Istället var jag på JRL trading i Lindome och hoppades dom kunde hjälpa mig men dom har slutat sälja EZA produkter pga att dom är hopplösa att ha att göra med :-(
Nåt tips på var jag kan få tag på appen? Den ska tydligen heta EZA iOS
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.521
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025
Hej,

Har letat förgäves efter app till EZA130 Powerbank. Den som finns i Appstore (My EZA) fungerar inte. Detta är känt på Forsbergs i Hyssna och dom gav mig en mailadress till EZA support i Frankrike för att få länk till annan app. Jag har ännu inte fått svar från dom.
Istället var jag på JRL trading i Lindome och hoppades dom kunde hjälpa mig men dom har slutat sälja EZA produkter pga att dom är hopplösa att ha att göra med :-(
Nåt tips på var jag kan få tag på appen? Den ska tydligen heta EZA iOS

Hej..Då när jag skaffade EZA så fanns det app till iOS men den fungerade inte till iOS och fick veta av EZA i Frankrike att det måste vara android telefon eller platta.
 
Senast ändrad:
Toppen