• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

App Spanienställplats?

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026
Jag har här på forumet fått bra tips på appar, t.ex ProMobil+ och AiresCC, men finns det ngn app på ställplatser i Spanien..? har även här blivit tipsad om Plataforma Auto Caravanas, som har ställplaster i Spanien, men ingen App, ngt tips..?
Tack så länge
Libom

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: App Spanienställplats?

Ställplatsbegreppet är väl inte så utbrett i Spanien men det finns en app som heter YouCamp ES (15 kr) som tar fram 1200 campsites (Aires och campingar).

mzl.lnwsasgv.320x480-75.jpg
mzl.jidxcokd.320x480-75.jpg

mzl.zfnzgdzi.320x480-75.jpg
mzl.ozlgfcqn.320x480-75.jpg
mzl.rikgwskf.320x480-75.jpg

gunnar20

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
760
Medlemskap
2025

Skulle vara jättebra om man fick veta vilka platser som är åretruntöppna, de e ju väldigt viktigt för oss som är ute året runt. Sommarn är ju inga större problem med campingar men vintertid är de flesta campingar stängda. Någon som vet???

F

F.d. 30007

Guest

Hej!
Det står klart vilka tider dom är öppna,mycket bra app
Med vänlig hälsning,.lennart

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr