D
Deleted member 11118
Guest
Jag har nu varit på resa i 4 v och har en kvar. Kommer aldrig åka denna tidpunkt mer till medelhavet. Fullt på alla stälplatser, kom 14.00 till en i Italien som tar 500 bilar FULLT, så var det längs hela kusten in i Frankrike och där var också fullt. Nu gjorde det inte så mycket för vi tog in på en camping, (en dyr sådan) bara en natt, tog ett dyrt bad i poolen. Nu gillar jag campingar bättre än ställplatser i Frankrike, sitter just nu för 5:e dagen i ett soligt Avignon (vår favorit camping) på en Ö i Rhone och ser påvepalatset från platsen. Betalar 15 euro natten med camping check. Varför sitta på en grusplan billigare där det bara ryker sand och är trorrt och varmt som en öken och ingen pool.
Jag använder min husbil att ta in på campingar för 15 euro, fast jag har allt med. Får bad i pool, dusch, toa, el ingår i priset, restaurang på plats, kan oftast handla bröd på plats.
I Tyskland på vägen hem blir det ställplatser på några kurorter så jag och frun kan gå och bada då vädret skall bli sämre.
Kan för övrigt berätta att här i Avignon är det många husbilar på campingen, alla vill inte bo på ställplats, det är väl detta som är friheten, att bo där vi själv vill.
Jag använder min husbil att ta in på campingar för 15 euro, fast jag har allt med. Får bad i pool, dusch, toa, el ingår i priset, restaurang på plats, kan oftast handla bröd på plats.
I Tyskland på vägen hem blir det ställplatser på några kurorter så jag och frun kan gå och bada då vädret skall bli sämre.
Kan för övrigt berätta att här i Avignon är det många husbilar på campingen, alla vill inte bo på ställplats, det är väl detta som är friheten, att bo där vi själv vill.