• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Antal olästa inlägg ??

F

F.d. 3581

Guest
Efter att ha varit frånvarande några dagar från PC:n och därmed även HBK så fanns det 325 olästa inlägg....!!!

Efter att ha tittat igenom ca 20 st står det nästa gång jag tittar in att jag har 15 olästa inlägg...

Jag får liksom inte ihop matematiken ...... nån som har svaret ??

DS

F

F.d. 4754

Guest
Sv: Antal olästa inlägg ??

Hej.

Jag har uppmärksammat samma sak. Rubrikerna var fortfarande i fet text (olästa) men antalet olästa inlägg stämde inte alls. Det såg ut som om räknaren hade börjat om från noll igen vid ny inloggning.

/Knausen

F

F.d. 4220

Guest

Det är så jag har fattat det, att den räknaren visar antalet nya inlägg sedan man var inloggad senast.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det stämmer. Räknaren visar antalet olästa inlägg sedan senaste inloggning. Tittar man på Olästa inlägg ser man en lista med de nya inläggen sedan senaste inloggning samt under en avdelare de kvarvarande olästa inläggen.

Toppen