• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Antal cykler och stängd tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 1470

Guest
Vet inte varför tråden om cykler stängdes och på vems initiativ men vill än en gång påpeka att det jag ville hjälpa Livibil med var generell kunskap om batterihantering och där jag försökte så gott det gick att hålla mig till ämnet.

Dock spårade det snabbt ur och trots försök från min sida att påpeka vad vi diskuterade och vilken kunskap Livibil kanske efterfrågade (och jag har aldrig t.ex. berört Softcharger i denna diskussion) så fortsatte urspårningen.

Suck, att man aldrig lär sig att man inte skall försöka hjälpa till på husbilsklubben.se

Anders

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Antal cykler och stängd tråd.

Trådskaparen kan själv stänga tråden när han/hon vill göra det.

Inget hindrar att du öppnar en ny tråd med ditt svar till Livibil.

F

F.d. 1470

Guest

Trådskaparen kan själv stänga tråden när han/hon vill göra det.

Inget hindrar att du öppnar en ny tråd med ditt svar till Livibil.

En till reflektion - eller kanske något klubben bör reflektera över - skall man kunna stänga sin egen tråd? Blir det inte en lite löjlig katt och råttalek över hela forumet. Men å andra sidan är det kanske inte sämre än att tala förbi varandra i oändlighet i samma tråd. Lika illa...

Anders

F

F.d. 1470

Guest

Och nu försvann trådskaparens sista inlägg i trådskaparens av sig själv stängda tråd. Nu börjar det bli riktigt komplext.

Anders

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Eftersom sista inlägget i den tråden var ställt till dig utan att du fick möjlighet att svara så har inlägget raderats.

Än en gång vill jag be er använda "Rapportera inlägget" istället för att själv fortsätta tjafset i tråden. Knappen finns uppe till höger i alla inlägg.

F

F.d. 1470

Guest

Eftersom sista inlägget i den tråden var ställt till dig utan att du fick möjlighet att svara så har inlägget raderats.

Än en gång vill jag be er använda "Rapportera inlägget" istället för att själv fortsätta tjafset i tråden. Knappen finns uppe till höger i alla inlägg.

Det är ju bra att en sådan möjlighet finns även om den inte kanske alltid är applicerbar, når man inte fram så når man inte fram och det känns ju lite dumt att rapportera det.

Anders

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen