• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Annonsidan

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Har nu haft en del prylar till husbil/husvagn till försäljning på annonssidan men ingen nappar , jag tycker mestadels samma prylar är kvar till dom plockas bort automatiskt. Finns det någon som handlat eller sålt något där :confused: ???

F

F.d. 940

Guest
Sv: Annonsidan

Med rätt pris går allt att sälja.:spinny:
Arne.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025

Sålde markisfront och sidor förra året. Två som ringde och det såldes. Även en Nasa BM1-dator såldes. Ska prova igen med en del prylar.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Den ene gangen jeg la ut noe ble det solgt i løpet av en uke, men en må ha rett pris på rett tid skal det gå raskt.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Jag har handlat 3 gånger och sålt en gång med bra resultat på senaste 2 åren.

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Har nu haft en del prylar till husbil/husvagn till försäljning på annonssidan men ingen nappar , jag tycker mestadels samma prylar är kvar till dom plockas bort automatiskt. Finns det någon som handlat eller sålt något där :confused: ???

Har helt missat den sidan, nu får man en sida till att titta in på:)

För att få bättre exponering kanske man även ska lägga in en blänkare "Under markisen";)

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

T ex. Ny cirkulationspump till aldepannan för halva nypriset. Thule Carry All 150 packbox den största för cykelstället bak , 1 år gammal inte ett märke i den för halva nypriset. Har massor mer elblock för 1500: som kostar ca 10.000:- m.m. Är det inte rätt pris ??? I så fall så få någon välgörenhetsorganisation det Gratis.

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024

Det är väl så att det mesta säljs på Blocket, Tradera och Lokus eller andra lokala ställen.
Har också upplevt det väldigt "trögt" på HBKs annonsmarknad - kanske för få som ser det??
Har gett bort nån sak som nån sökte på Köpes. :)

Dalton

HBK Medlem
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
4839
Medlemskap
2025

har köpt prylar två ggr. Annonserade ut en motorcyckelramp men ingen svarade. En annan medlem sökte ritning på en ramp. Han fick rampen mot att betala frakten.

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Annonssidan hos HBK har fungerat väldigt bra tycker jag och spec min fru!

Har bla sålt; nivåklossar, kupematta Fiat, 2 st cyklar, Bord, gasoltub PC10, gasolgrill, startbatteri, Bosch IXO 2 st, 2 st omformare, upprullbar 15m slangvinda, snökedjor, jordfelsbrytare, backkamera, Cee honor/mtrl, köksfläkt, stolar o bord, Honda elverk, mmm.

Frugan ansåg att det blev alldeles för mycket prylar som bara låg i garage och hobbyrum/förråd utan att användas. Vi har som biprodukt fått många nya trevliga kontakter med likasinnade HBK-kollegor när de hämtat prylar och fikat i samband med besöket ... trevligt!

Trevligt sätt att mötas, bra också att användbara ibland nya prylar inte bara blir liggande till ingen när andra har behov av dem till rätt pris.

JCoMC

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2026

Har sålt och köpt på annonssidan.
Som gammal chef i bilbranschen var mitt budskap till säljarna emellanåt när vissa bilar förblev osålda; Antingen är det fel på bilen eller också är det fel på priset.

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Har sålt och köpt på annonssidan.
Som gammal chef i bilbranschen var mitt budskap till säljarna emellanåt när vissa bilar förblev osålda; Antingen är det fel på bilen eller också är det fel på priset.

En gammal bilnasarslogan :D:D:D

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025

Har själv velat köpa ett elverk. Men priserna på annonssidan har varit några hundra kronor billigare eller dyrare än ett nytt. Så om jag skall köpa en begagnad vara utan garanti så skall priset vara betydligt under nypriset annars får det vara.
Ha det

Toppen