Anders.pe
HBK Medlem
Hur lägger man in en annons med bild och text
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tryck på ”Forum” överst på skärmen rulla ned till ”Marknadsplatsen”, markera vilken kategori du vill annonsera i, välj lägg till annons i högra delen av skärmen.Hur lägger man in en annons med bild och text
Nja tryck på "Förmåner" sen rulla ner till "Marknadsplatsen"Tryck på ”Forum” överst på skärmen rulla ned till ”Marknadsplatsen”, markera vilken kategori du vill annonsera i, välj lägg till annons i högra delen av skärmen.
På min Ipad står det Forum,men det finns nog olika vägar till annonserNja tryck på "Förmåner" sen rulla ner till "Marknadsplatsen"
Tack för hjälpenTryck på ”Forum” överst på skärmen rulla ned till ”Marknadsplatsen”, markera vilken kategori du vill annonsera i, välj lägg till annons i högra delen av skärmen.
Då skiljer det i mellan dom olika plattformarnaPå min Ipad står det Forum,men det finns nog olika vägar till annonser