• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ang. Pingst o Midsommarträffar

S

Sune & Eva

Guest
Som ny husbilsägare sitter man lite och funderar på vart man skall ta vägen till våren-sommaren.Det skulle vara kul om ni som har erfarenheter har några smulltronställen i västra götaland-hallandslän.Vi är mycket tacksamma för förslag.Vi vet att vi är ute i väldigt god tid,men det är kul att sitta och försöka planera lite för sommaren.

Ha de så gött. Eva o sune :snow-icon:

S

Sune & Eva

Guest
Sv: Ang. Pingst o Midsommarträffar

Tack Gunnar , men frågan gäller PINGSTAFTON 11.6 resp. Midsommar 24.6.
Jag har ej kunna finna några träffar under dessa aftnar, Men det är väl för tidigt att ställa frågan,??????

Bara nyfiken, Trevlig Lucia.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag tror att folk inte tänker så mycket än ang pingst o midsommar, men när det börjar närma sig då ventileras det mycket här om bra ställen att åka till.
Själv så brukar jag ha en midsommarträff hos oss.
Men nu känns det lite väl långt bort med all snö o kyla. Så efter nyår då börjas det nog att planeras./susanne

S

Sune & Eva

Guest

Ja det är väl så,men har man inte hunnit vara ute mer än ett par dagsturer med husb. så

kryper det i kroppen .Vi längtar efter islossningen. Eva o Sune

Ha de så gött

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

ja ha tidigt är det men snart är vi där !! var man ska fira ??det beror ju lite på vad man har för intresse ,hålligång med dans ,sill o nubbe eller lite lugnar familje firande i eran del av Sverige finns det gott om platser ,men man måste boka itid om man ska vara på nån Camping.det ska va Gött att leva;; hälsningar lars o margareta

Senast ändrad:
Toppen