lars o margareta
HBK Medlem
Undrar om det finns någon regel eller rekomandion för var man sätter Dekalen o medl. NR
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Lars o Margareta!
Jag har satt mina dekaler så att dom ska synas så bra som möjligt för den som man möter, alternativt har bakom sig. Alltså, fram sitter dekalen på vänster sida (i färdriktningen) ovanför vindrutan. Bak sitter den högst upp på vänster sida (i färdriktningen).
Medlemsnumret har jag inte klistrat på, jag är lite kluven till det eftersom allehanda och diverse banditer lätt kan komma fram till vilket hus som står tomt då jag är ute och åker. Det är ju bara att betala 100 kr och bli medlem i HBK. Sedan är det fritt fram... Tack för det kjell ,tipset om medl,nr var xtra bra ,då är det bara bilen som fattas ,hämtas på Hammarö i Apr, vi kanske syns på Majträffen hälsningar Lasse
Medlemsnumret har jag inte klistrat på, jag är lite kluven till det eftersom allehanda och diverse banditer lätt kan komma fram till vilket hus som står tomt då jag är ute och åker. Det är ju bara att betala 100 kr och bli medlem i HBK. Sedan är det fritt fram...