• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Angående husbilsplatser mot havet vid 5e vik Getterön

Janne & Judith

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
5238
Medlemskap
2022
Sv: Angående husbilsplatser mot havet vid 5e vik Getterön

Gunnar.
Det här gäller inte för eller emot camping/ställplatser, min åsikt är ändå att länderna som du nämner ligger efter när det gäller säkerhetstänkande. Jag kommer säkert att använda mig av ställplatser i europa i sommar, men kommer då att se till att hålla avstånd. Jag har svårt att förstå att du är emot säkerhetsavstånd.
/Janne

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Men hur gör du då om du kommer först och sen kommer någon och ställer sig brevid dej med deras säkerhetsavstånd ?

Det är nog större risk att det tar sig när man grillar än i själva husbilarna och grillarna vet man ju aldrig var dom ställs .

F

F.d. 25193

Guest

kära flora16 det var inslag ang. parkering på öland som jag gjorde inlägget inget annat det var inga öl här utan inlägg kanske kom i fel rubik jag tar nya kra:yes:fter en annan gång ha en bra dag:mcride:

Toppen