F
F.d. 2591
Guest
Hej på er alla husbilsvänner, jag har en åsikt om mässan i Jönköping, som det är nu så släpper dom in hur mycket folk som helst, ingen kan titta på de objekt dom vill, det är väl lite som att arrangörerna vill tjäna så mycket som möjligt förståss, men jag förstår ej hur utställarna kan gå med på de, mitt förslag skulle vara att endast ett visst antal skulle få vara inne och när några går ut så släpper man på mer folk. Som det är nu så blir det ju bara att skumma så att säga, och jag har svart att tro att någon som inte vet vad han eller hon ska köpa , får den lugn och ro som man vill ha med ev, försäljare. Det blir ju inget helt samtal, alla rycker och sliter i de som visar bilarna, tycker upplägget verkar helt förkasstligt. Sedan dessa p-vakter eller vad man ska kalla dem, dom vet ju ingenting om tomma platser , ändå hade en del radiokommunikation med varandra, men pålästa om läget och om det fanns lediga platser verkar de inte ha någon pejl på. Nej ett nytt upplägg angående mässan vore önskvärt, tycker jag, men det är ju min uppfattning, det är kanske någon annan som har lite andra förslag, men tänkte bara ventilera det hela.
Ha de gött o kör försiktigt
Stig Bernhardsson
Ha de gött o kör försiktigt
Stig Bernhardsson