• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Angående dekaler och nr mfl trådar

F

F.d. 53061

Guest
Hej alla medlemmar! Jag kan inte förstå varför dom flesta inlägg alltid skall spåra ur!
Här var det någon som frågade om var man sätter dekal och nummer på bilen, så
sätter man igång och läser och då ser det bra ut från början men sen spårar inlägget ur helt. Snart dax att ha en rubrik som alla påhopp kan ligga i så kan vi som inte vill läsa om
dom slippa det. Jag har fått mycket bra tips och förklaringar här i forumet sen jag gick med i klubben, har även vänner som har husbil och försöker få med dom i klubben men kan bli svårt att övertala dom, men jag kör med argumentet att man får mycket bra tips och hjälp.
Det här inlägget är INTE ett påhopp på NÅGON klubbmedlem, det är bara mina egna tankar och reflektioner så ingen behöver känna sig anklagad på något vis!!:)

Markko :cat::msn_cat:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Angående dekaler och nr mfl trådar

???????????? förstår inte riktigt vad du menar . Jag / vi fick många trevliga svar
bara olika åsikter men det få man ju förstå att alla är vi olika. Det inlägget som frågade om placeringen av dekal o nr fick 1 svar enkelt och bra. Dom två andra inläggen om dekaler (bl.a. mitt) fick 7 resp. 22 svar med varierande innehåll. Det
bekom mej inget jag tycker om att var och en står för sitt,
Det som jag därimot INTE tyckte om var kopieringen som skedde av inläggen och sen lades ut i "husbilsforums" gästbok.
Glad sommar till dej/er och alla andra HBK:are kör vackert så spanar vi efter er på vägarna och kanske kan vi ta en fika paus tillsammans.
KRAMAR Gunilla ( och Rolf )

Toppen