• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

amazon.com

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: amazon.com

Har en Kindle läsplatta och det fungerar utmärkt och snabbt. Om man kan tänka sig att läsa böcker på engelska rekomenderas detta varmt

SEPTPLMC

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
4849
Medlemskap
2022
Sv: amazon.com

Amazon.com är den amerikanska hemsidan och köp där kan även medföra att du påförs svensk moms och tull på priset eftersom det är köp utanför EU (kan även drabbas av straffavgift om det anses att man försökt smita undan dessa avgifter). Detta görs av Tullen/Posten om de kollar paketet närmare (oftast ska värdet vara över ett visst belopp för att de skall bry sig).

Fraktkostnaden framgår när du lägger beställningen och tycker man den är för hög kan man avbryta köpet. Även med dessa extrakostnader kan det löna sig att köpa därifrån men beror mycket på dollarkursen. Jag har några gånger skickat varorna till vänners adress i USA då de ändå ska hem till Sverige, funkar kanon.

Kolla som alternativ även amazon.co.uk eller amazon.de, ofta har de bra priser och frakten kan vara 0 eller relativt låg (notera att du oftast betalar svensk moms på dessa siter).

Toppen