• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alternativ till Kama Fritid

F

F.d. 4566

Guest
Hejsan!

Är det någon i detta forum som har handlat av någon annan leverantör som har ett liknande sortiment som Kama.

Jag har fått nog av deras maktmonopol och skyhöga priser, nu är ambitionen att hitta någon annan! Har ni någon som ni kan rekomendera!

Tacksam för svar!

• Gilla
Reaktioner: Siw

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Alternativ till Kama Fritid

För några dagar köpte jag en automatisk omkopplare till gasolflaskorna hos "Nisse i Trollhättan". Jag jämförde hans pris med Kama och det var verkligen skillnad!

Har ni problem med gasolen eller vill köpa gasolprylar: kolla gärna priserna (och servicen) hos Plastmodeller i Trollhättan, Kardanvägen 19, 461 26 Trollhättan, Tel. 0520-41 12 85.

Jappe

F

F.d. 24280

Guest

Visst är dom dyra,så jag handlar alltid i Tyskland,ser ingen anledning att betala dom höga priser.
Mvh/Zubac

F

F.d. 50016

Guest

Finns ett företag i södra Danmark som heter Skandic. Har en katalog från 2005 med mycket prylar till husbilar och husvagnar.

Adress: Am Oxer 17a
24955 Harrislee

WWW. skandic- camping. de

+49 (0)461-900 19 870.

Har inte själv köpt något av dom,men tänkte besöka affären när man är på det hållet.

Jonas796

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025

Hej! Skandic-camping ligger i Tyskland, vi brukar stå på deras stellplatz när vi är på väg söder över. Nu i höstas på vår resa till Charmonix gjorde vi en garanti reperation hos dem. Får nog säga att ja blev besviken, då de inte stod vi sitt ord.

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Prova tyska ebay ( ebay.de) eller goggla på Wohnmobile Gebauer
Har köpt mycket from denna firma och de är snabba och har bra priser - förutom lägre moms
mvh Bror

Toppen