• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alternativ till hastighetskameror för sänkt fart

F

F.d. 55397

Guest
Sv: Alternativ till hastighetskameror för sänkt fart

?? Nu fattar jag inte?? En helt vanlig Värmländsk landsväg eller gata i Karlstad???

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Såhär ser ju stora delar av det svenska vägnätet ut. Kanske medvetet av de makthavande för inget händer ju mer än att våra bilar får höga slitkostnader på hjulupphägning mm, men det får ju bilägaren betala för......

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Såhär ser ju stora delar av det svenska vägnätet ut. Kanske medvetet av de makthavande för inget händer ju mer än att våra bilar får höga slitkostnader på hjulupphägning mm, men det får ju bilägaren betala för......

Ändå är det svenska vägnätet en dröm jämfört med det italienska och tyska. Det finns inte en tysk landsväg utan "Straßenschäden" och Autobahn är inte mycket bättre med sina hemska betongskarvar.

Toppen