• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alla som gillar hamburgare

F

F.d. 4272

Guest
Då kan vi varmt rekommendera Daisy´s i Orsa.
Ta gärna Lasses special. En smakupplevelse, om man nu kan få det av en hamburgare. Men jämförbart med Mac Donalds så är den helt suuupergod....
Sitter nu strax utanför Orsa vid Hembygdsgårdens parkering ovanför OK macken. Åkte hit efter 3 nätter på Mora camping, nu bara för att äta den goda hamburgaren.:mat:

F

F.d. 10115

Guest
Sv: Alla som gillar hamburgare

Finns det glutenfritt bröd om man skulle behöva?

F

F.d. 4879

Guest

Säkerligen. Eller så tar man med sig eget bröd (som vi andra allergiker som bär med sig Bricanyl tex) och ber att få det serverat med det brödet.

F

F.d. 10115

Guest

Har dom inte särskilda rutiner för glutenfritt avstår jag hellre än chansar....det blir så jobbiga konsekvenser om man får i sig minsta lilla gluten:(

F

F.d. 4879

Guest

Ungefär som att var på en restaurang när kvinnor har parfym på sig, man får astma som håller i sig i timmar. Bara att gå därifrån om man vill må bra.

A

Argos9595

Guest

Jag har inte astma men jag förstår er. Jag gkletar aldrig på mig massor med rakvatten.

:mcride:

Toppen