• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alla kör dåligt utam jag.

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Alla kör dåligt utam jag.

Jag provade testomgången och jag är inte helt nöjd med min prestation. 6/10 Men naturligtvis är jag bäst i världen bakom ratten:D:D:D

F

F.d. 53078

Guest

Prova med 50 frågor på utmaningen

F

F.d. 58600

Guest

Då kanske man blir en dålig bilförare, och det vill jag ju inte bli så jag lever i tron på att jag är bäst!

F

F.d. 14324

Guest

Jag fick betydligt fler rätt i utmaningen med 50 frågor jämfört med den på 10 :D
En undran, tror ni att jag slipper få körkortet indraget om jag direkt efter att resultatet visades slet ut alla sladdar i modemet eller har mitt resultat redan registrerats???

F

F.d. 55425

Guest

9 av 10 får jag väl vara nöjd med . Kör även bra om jag får säga det själv :twitcy:

F

F.d. 53173

Guest

8 av 10. hyfsat tycker jag som kör så bra!:wink: /Gun-Britt

F

F.d. 53078

Guest

Jag fick betydligt fler rätt i utmaningen med 50 frågor jämfört med den på 10 :D
En undran, tror ni att jag slipper få körkortet indraget om jag direkt efter att resultatet visades slet ut alla sladdar i modemet eller har mitt resultat redan registrerats???

Nej jag har med Knuts hjälp kopplat testen till
Statliga körkortsindragningsnämden Sorry

Senast redigerad av en moderator:

SoT

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
8036
Medlemskap
2023

Nej, det hjälper inte! Storebror ser dig! Trådlöst!

F

F.d. 29954

Guest

Fick bara 7 rätt...
Men är nöjd ändå!
Hårklyveri, liknar det lite grann... Liksom teori provet vid körkortet - den dyraste föresten inom EU vad jag vet. Saknar lite sunt förnuft bland paragraferna, ex sådana error som kan leda alvarliga till olyckor borde märkas kraftigare. Ingen talar heller nuförtiden att det är viktigt att du med ditt körsätt visar tydligt vad som komma skall, för andras skull!
Det är numera endast SAAB förare som följer den regeln, pga deras bilval...

Toppen