• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alde, service i Världsklass

D

Deleted member 11118

Guest
Har varit i kontakt med Alde, då jag fortfarande har problem med min Aldepanna. Man tror det knappt är sant vilken service och tillmötesgående de har. Fåt reda på mycket så nu är lösningen på G och värmen i husbilen kan återvända. Världsklass Alde.

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Alde, service i Världsklass

Bra inlägg håller med det är ovanligt med den inställningen trots att det inte finns så många konkurrenter, vilket gör det ännu mer fantastiskt. Har en släkting som jobbade där i Kristianstad och hennes svar var enkelt, med god service och sammanhållning inom bolaget så får ev. konkurrenter det kämpigt. Kul med såna företag dom har räddat många dåliga husbilssäljare som inte vill stötta vid fel. När jag fick fel på Truma 6 vid ny bil erkännde ALDE att det fanns ett svagt kretskort i början och skickade ett nytt till angiven montör som Lasse på Alde hade talat med och sedan den dagen inga problem.

D

Deleted member 11118

Guest

Snart kan jag allt om Alde, fått via mail av ytterligare en person på Alde förklarat för mej var och hur jag byter en röd kabel som är det troliga problemet. Imponerande service. Nu kan jag mer än många handlare.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har en gaspanna, Gastherm, och den behöver ingen service om man inte uppför sig olämpligt mot den, vilket jag gjorde en gång men då fick jag en ny elektronikkomponent utan krångel direkt, utan att det kostade mig ett öre!

Störst och dyrast kan kanske vara vackrast men det är inte säkert att det är bäst!

Jappe

Senast ändrad:

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Jovist är Alde bäst jag känner många där har varit där på studjebesök tiotal gånger och fått många goda råd och tips.

Toppen