• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alde pannan

F

F.d. 12848

Guest
Är det någon som har varit med om att tablån blir vit när man trycker på den det är en 3012 Aldepanna med digital manöver tablå.Sitter utanför Malaga så det är svårt att få hjälp någon som kan undrar Illåsen

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Alde pannan

Prova att ringa alde eller maila dem. Jag mailade dem i höstas och fick snabba svar.
/Lovisa

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Hej

Vi står med husbilen i Guardemar, bara hemma i Sverige över helgerna åter i slutet av Jan.

Så till ditt problem,
Har samma värme och display som du. En morron helt död display kollade säkring på EBL helt ok. Problemet var en säkring som sitter på pannan, en glassäkring. För mig hjälpte det att bara ta bort och återställa säkringen sedan ok.

Jag tror att problemet uppstod när jag bytte från tom gasflaska till ny.

Hälsningar
Åke

anjohn

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
1664
Medlemskap
2025

Jag har varit med om att displayen blev vit. Dvs text och siffror syntes inte, men belysningen fungerade. Jag lossade själva displayen och drog ur strömkabeln och satte sedan tillbaks den igen. Sedan dess har den varit normal igen, och det hände för ganska länge sedan.

Toppen