• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

aktiviteter i helgen?

M

mope65

Guest
Hej! är det någon som vet något skoj som händer i helgen? Har lust att dra iväg med
en nybesiktigad husbil.
Mvh Ola

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: aktiviteter i helgen?

Nej vet inget helgroligt , men tisdagen 5/4 då händer något,?????
Åker till Hammarö och hämtar nya bilen:):)

M

mope65

Guest

Lycka till med nya bilen...förmodar att det är på husvagnspoolen....?!
mvh
Ola

Erik & Anna-Stina

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
6883
Medlemskap
2025

Ja denna helgen blir vårens höjdpunkt, på fredag den 1/4 åker vi Frugan å jag till Codat i Fritsla för att hämta vår nya husbil. Det som gör det hela ännu mer spännande är att vi aldrig innan har haft varken husvagn eller husbil. Jag har läst mycket värdefulla och intrssanta saker och förhoppningsvis lärt mig lite. Nu när vi får hem bilen skall den utrustas å sen bär det iväg för den första övernattningen, det blir inte så långt hemifrån
p.g.a. att man vet inte vad som händer (troligtvis BUA hamn).:yes:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Lycka till på färden, o med nya livet ,hälsningar 6977 PS du får väl hänga på nån av alla de trevliga husbils medl, som finns i Varberg,DS

Senast ändrad:
Toppen