Rolf och Monica
HBK Medlem
Sv: Aktion för fler och bättre ställplatser
Nu slog du huvudet på spiken Ludde!
Nu slog du huvudet på spiken Ludde!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mina önskemål stämmer inte riktigt överens med era:
1. Plan hårdgjord yta att parkera på
2. Naturskön plats
3. Vattenpåfyllning/tömning av gråvatten/toa
4. Möjlighet att ansluta till el mot betalning
Inget annat är intressant.
/LUDDE
Mina önskemål stämmer inte riktigt överens med era:
1. Plan hårdgjord yta att parkera på
2. Naturskön plats
3. Vattenpåfyllning/tömning av gråvatten/toa
4. Möjlighet att ansluta till el mot betalning
Inget annat är intressant.
/LUDDE
Vi gör det svårare än nödvändigt för oss om vi vill ha både naturskön plats och service i form av el, vatten, toa etc. Det finns redan gott om så kallade naturrastplatser i norra halvan av landet som är vackert belägna och oftast har torrtoa. Det är väl inte nödvändigt att tömma toatanken just på övernattningsplatsen, det finns ju många rastplatser som har den möjligheten. vill man ha el och vatten så brukar ställplatserna i anslutning till gästhamnar erbjuda detta mot betalning.
tä
....................
Eftersom jag startar tråden så delger jag min och min mans önskemål...............
God morgon Krister.
Om jag har förstärkt vårat redan dåliga rykte så bjuder jag gärna på det. Eftersom jag är den i familjen som har körkort, så anlitas jag av hustrun som chaufför ibland vill hon till affären(mat+skurmedel) de kan vara syjunta m m. När det gäller husbilslivet gör jag en himla massa, jag kör, jag.., jag..osv. Du kan väl ha lite överseende med att jag tillhör den gamla stammen.
Ha en bra dag
Tommy R