• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aftonbladet startar börspanel

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.045
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Har någon på Aftonbaldet blivit inspirerad av HBK?


Pålle
När dom här typerna av artiklar dyker upp i kvällspressen är det dags att sälja,jag överväger att flytta ut mitt ägande från börsen, jag vet att det finns dom som säger att det inte finns något alternativ i dagens ränteläge, men lite plus är bättre än mycket minus.
 
F

F.d. 22252

Guest
Aftonbladet är väl inte det man i första tänker på när det gäller tips för ens pengar.
Det kommer varningar för att den här uppgången kan ta slut, sverige och småbolag har gått bra kanske beroende på att vi inte haft några nedstängningar så där har nog kapitalet fått bestämma färdvägen en del.
Ser man hur viruset slår hårt överallt så är det nog förnuftigt att tänka att när de som handlar börjar sälja av kommer det gå fort ner. Börsvärdet är ju ofta byggt på en förväntad uppgång och har ofta inget verkligt att falla tillbaka på.
Jag skulle inte gå in nu och handla något som redan är uppblåst av diverse skribenter.
 

mhuusko

HBK Medlem
Inlägg
70
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
27343
Medlemskap
2025
Aktiespararna har många bra utbildningar för den som är intresserad av att själv lära sig.
Är inte själv medlem, inga särintressen
 
Toppen