• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aftonbladet listar bra campingar

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Aftonbladet listar bra campingar

Hej det är nog bra med bra campingar men vi som inte vill betala ockerpriser för el hur
blir vi mottagna eller om vill stanna en natt.Vi kör med husbil blir då ofta hänvisad till tältplatser eller leta själv upp en plats.De svaren här vi fått nu när vi vill ligga på en camping.Oftas är marken ojämn och hålig och det är ett problem eftersom vi inte kan
justera höjde med stödbenen.Är det fler än vi som råkat utt för detsamma.

MVH Bertil (berra)

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Aftonbladet listar bra campingar

Det är skillnad på olika - vi står gärna på en camping och betalar för elanslutningen. Och i det priset ingår ju ett visst skydd mot vägpirater och andra rövare. Samt hygieniska faciliteter för oss som inte har plats för dusch och sånt i bilen. :wink:

Kollade Aftonbladets lista och kan rekommendera Sturkö - jättehäftigt ställe med restaurang och dansbana! När det gäller Böda är jag fascinerad av att tre stora campingplatser ryms där och alla har varsin oändlig sandstrand!! Håller dock fast vid Kyrketorp som ligger i mitten av dessa anläggningarna. Villa Björkhagen i Jönköping har Agne o kompisen varit på nyligen och godkänt, vi ska åka dit igen.

Den här helgen blir det en kort resa, vi har jobbat hårt bägge två ett tag och behöver bara komma ifrån och koppla av. Sen är det bara en vecka kvar till semestern!!!

/elisabeth

Senast redigerad av en moderator:
Toppen