• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Aftonbläddret billigth

F

F.d. 52943

Guest
Om ni vill komma åt Aftonbladets pappersgåva på nätet (inte nätupplagan), kan man idag (fram till midnatt) teckna sig för 4 månader för 59 kr totalt.
Själv prenumererar jag på AB för 29 kr per månad för samma sak. Det är den enda tidning jag prenumererar på. Vet att jag nog skulle kunna få ytterligare några hundra titlar för en hundring i månaden, men jag har fullt upp med att hinna läsa AB, HBK, och pudelklubben.

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Aftonbläddret billigth

Prenumererar hellre DN eller SvD som e-prenumeration för 79:- per tre månader.
Det finns lite mer vettigt att läsa... Fast i dag klarar man sig ju utan tidning, rekommenderar OMNI -appen + allt annat på webben.

jyrki

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Har du rabatt Jyrki? För mig kostar DN digitalt 99:- per månad trots att jag varit prenumerant på papperstidningen sedan 60-talet.

aake

F

F.d. 25023

Guest

Ett erbjudande nu, 3 första månader för 99:-, sedan 99:-/mån. men då Anita är studerande på Sthlm Universitet så får man det studentrabatterad för 79:- för 3 första månader.

Hälsning
Jyrki

Toppen