• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Afterburner till China heater

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag har hittat och läst lite om denna smart controller från Australien till en Kina diesel värmare.. Nu undrar jag om någon här på hbk. har en afterburner inkopplad till sin Kina värmare? Och om ni tycker det är värt köpet. (ca 1000 spänn) + tull och moms...

Ser att länken fungerar inte..... Men ni kan söka på Youtube.... Afterburner for china heater....... Eller videon ... The Afterburner - the controller every heater should have
 
Senast ändrad:

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Som jag misstänkte så är denna afterburner (fjärrkontroll) precis vad vi med en china heater och husbil kan önska oss...... Och faktiskt lite mer :spinny:
Jag har skummat igenom manualen och hittat dessa funktioner.. ..
- timer för start & stopp
- fungerar med extern termostat (medföljer)
- stannar helt när inställd temp är uppnås... . Startar automatisk när temp sjunker.
- bränslemätare aktuell förbrukning och hur mycket diesel du har kvar i tanken
- frost vakt, startar automatisk vid inställd temperatur
- fukt vakt, startar automatisk vid inställd värde
- sex mode... Den stänger ner om två personer skapar extra mycket värme
- wifi/Bluetooth du kan styra china heater via wifi eller Bluetooth (mobilen android)
- du ser spänningen på ditt batteri och den har batteri skydd (Low Volt)
- du kan ändra på fläkt och pump hastigheten
- samt du kan ändra alla parametrar till vad du vill att china heater skall göra....

Som sagt detta är nog den optimala lösningen för att värma din husbil.... Här ligger nog truman i lä... :eek:.... Även med en Kina heater kan du få upp till 18 liter varmvatten om du skaffar tillbehöret från bobil.

Sex mode var ett skämt :twitcy: :bye:
 
Senast ändrad:

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Om Du går in på afterburner's webbplats så ser du vilka som den är kompatibel med... Det finns en bild med tre brännare paneler och kolla väldigt noga på skillnaden så ser du vilken display du måste ha till Kina värmaren...
Du Kan Köpa Vilken Kina Värmare Som Helst bara displayen är kompatibel....
Lycka till....
 
Toppen