• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Adriatik Izola 697 SG -06 -Renault DCI 150

F

F.d. 50077

Guest
Hejsan
Nu har vi hämtat hem vår husbil,vi är så nöjda men nu startar jakten på instruktionsböcker på Svenska
Hur har ni gjort?
Misstänker att inte husbilsföretagen vill hjälpa till o beställa hem,men kanske någon med en likadan svensksåld skulle få beställa ? Det måste ju gå att få tag på :wideeyed:
Hoppas på hjälp
Mvh Östen o Puck

Home-car

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
857
Medlemskap
2025
Sv: Adriatik Izola 697 SG -06 -Renault DCI 150

Hej!

Vitvaror är från väl Dometic. Då kan du troligen hitta instruktionsböcker till dem på nätet. Bilen är Renault. Den instruktionsboken går att köpa hos Volvo. Instruktionsbok till värmaren, Truma eller Alde (jag vet inte vilken du har) finns även den på nätet och på svenska. Resten kan bli lite knepigt. Jag har en Adria men inte den modellen, så jag kan inte hjälpa dig.

Lycka till
Home-car

Toppen