F
F.d. 5222
Guest
Håller på att vela fram och tillbaka.... Vi skall köpa våran första husbil och vi har varit tittat på flera bilar och fastnat för dessa två modeller. Eftersom vi har 3 barn som skall åka med så vill jag ha en rymlig bil med våningssäng vilket båda har, fördelen med Adriaktiken är ju att den har 4 +2 dinette så att man slipper sätta en person på en extra stol (pall) när man skall äta.
Men nackdelen är ju att bilen blir nästan 1 meter längre än Dethleffs´n.
Vi hade tänkt att åka ner
i Europa i sommar och det som jag undrar över är:
hur är det t.e.x att åka in på en parkering utanför varuhus och parkera en en bil på 7,5 meter, får man göra det ?
Det finns säkert en massa för och nackdelar med båda bilarna men som nybörjare sätter ju det en hel del myror i huvudet !!
Så det finns kanske nån som vill dela med sig av sina erfarenheter och lösningar ?
Häls.
Lelle
Men nackdelen är ju att bilen blir nästan 1 meter längre än Dethleffs´n.
Vi hade tänkt att åka ner
i Europa i sommar och det som jag undrar över är:
hur är det t.e.x att åka in på en parkering utanför varuhus och parkera en en bil på 7,5 meter, får man göra det ?
Det finns säkert en massa för och nackdelar med båda bilarna men som nybörjare sätter ju det en hel del myror i huvudet !!
Så det finns kanske nån som vill dela med sig av sina erfarenheter och lösningar ?
Häls.
Lelle