• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Adria Polaris

F

F.d. 18251

Guest
Finns det någon i klubben som har kunskap om Adria Polaris ? Hur är fabrikatet Adria ?
Mina kunskaper om Adria härstammar från 1970/1980 - talet och gäller husvagnar och är tyvärr inte positiva.
Vi har tittat på en Polaris nu i veckan och det jag kunde se och undersöka verkade vara mycket bra.
Någon som vet.....?

F

F.d. 55221

Guest
Sv: Adria Polaris

Hej Vilgot.
Pas på vægten af Polaris, du får meget nemt overvægt, hvis du skal holde 3500kg ?

ERIK DK

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025
Sv: Adria Polaris

Finns det någon i klubben som har kunskap om Adria Polaris ? Hur är fabrikatet Adria ?
Mina kunskaper om Adria härstammar från 1970/1980 - talet och gäller husvagnar och är tyvärr inte positiva.
Vi har tittat på en Polaris nu i veckan och det jag kunde se och undersöka verkade vara mycket bra.
Någon som vet.....?
Vi har beställt en lämnar fabriken 25maj vi fastnade att den är byggd på Mercedes med automatlåda gillar bakhjulsdrften och för planlösningen även den båtliknade inredningen+garaget och hög dragvikt (2000 kg)

Toppen