• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

adria coral sport 576 (alkov)

F

F.d. 16249

Guest
vi tänker köpa vår första husbil. en familj med 2 barn (1 o 2 år). vi vill ha en husbil med alkov och våningsäng. 500 000 är vår absolut gräns vi kan betala. har någon annat köpt den här husbilen eller likadan? också jag har läst mychet om den fiat chassis (07) problem. är det bara 2007 modell eller 2008 också? vilken tillbehör är en måste med barn? tack för hjälpen och jag beklager för min dåliga svensk. nybörjare med husbil och med svensk.

tack, radfam

T

tranebo3

Guest
Sv: adria coral sport 576 (alkov)

Hej på Er

Jag måste skriva och tala om att det är viktigt det här med att barnstolarna till Era barn passar. På vår husbil kan vi endast ha med ett barn p g a att säkerhetsbältet på den andra sittplatsen är satt så snävt så där får ingen stol plats. Jag vill bara påpeka detta för det är viktigt. Annars är livet med husbil fantastiskt härligt. Ha det gott. Berit

F

F.d. 346

Guest
Sv: adria coral sport 576 (alkov)

Hej! Vi köpte en begagnad förra året. Hymer Camp Swing 595 -00.
Den har alkov och våningssängar där bak. Samt att den är bäddbar i mitten så klart.
I denna bil kan vi lagligt åka och sova 6 personer men 4 är mer praktiskt.

Anders :):):):):):):)

Toppen