F
F.d. 52994
Guest
Jag är lite irriterad när det gäller acsi kortet. Jag har nu varit på flera campingar som trots att dom finns med i acsi boken och på deras hemsida inte acepterar acsi utan jag får betala det pris som gäller.
Att dom finns kvar i boken kan jag ha överseende med, men inte att dom står kvar på deras hemsida. Jag skulle vilja upprätta en liten lista på campingar som inte tar acsi för att skicka den till Acsi så att dom kan åtgärda detta. Jag och säkert många fler lägger upp rutt efter acsi boken och då blir man besviken när det inte gäller vid ankomsten. Hoppas att fler ställer upp på detta, det borde ligga i HBK:s intresse att också bevaka detta. Jag bidrar med följande campingar.
Spanien Camping Deva Gijon
Spanien Camping Arrien Gorliz/Bilbao
Frankrike Camping Indigo Paris
Det finns säkert fler. Med god hjälp kanske det går att få ordning på detta.
Att dom finns kvar i boken kan jag ha överseende med, men inte att dom står kvar på deras hemsida. Jag skulle vilja upprätta en liten lista på campingar som inte tar acsi för att skicka den till Acsi så att dom kan åtgärda detta. Jag och säkert många fler lägger upp rutt efter acsi boken och då blir man besviken när det inte gäller vid ankomsten. Hoppas att fler ställer upp på detta, det borde ligga i HBK:s intresse att också bevaka detta. Jag bidrar med följande campingar.
Spanien Camping Deva Gijon
Spanien Camping Arrien Gorliz/Bilbao
Frankrike Camping Indigo Paris
Det finns säkert fler. Med god hjälp kanske det går att få ordning på detta.