• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

acsi-kortet

T

Teddi

Guest
hej,,finns de nån som har kunskap av att skaffa detta kort i spanien,,bredvid mej ligger en medlem från norrköping som e beroende av ett sådant,ja behöver de själv också,

,snälla undrar en relativt ny medlem osso ja själv,,,teddi,,

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: acsi-kortet

Teddi!

Tänk på att om du inte har eftersändning till din nuvarande camping, så beställ det med leverans dit, eller om du kan få någon att ta med det ner, annars ligger det nog hemma i din brevlåda när du kommer hem.

//Tommy

F

F.d. 51064

Guest

Hej
Jag har beställt 2010 års ASCI kort från länken som fanns i svaret ovan. Fanns på tyska och holländska tror jag det var. Jag beställde i alla fall tyska. När vi beställer i Sverige tror jag vi får det på danska. Jag begärde leverans direkt till campingen vi befinner oss på. Vi har inte fått det än men hoppas att det ska fungera. Skulle ta ca. 14 arbetsdagar att levereras.
Karin

F

F.d. 7747

Guest

:yes:Är du med i CC så kan du beställa via medlemsservice i Örebro dom skickar boken/kortet till dig , till den campingplats adress du uppger .
Brukar ta ca en vecka fjorton dar innan man får den .
Har alltid funkat kanonbra för mig att få den nedskickad till Spanien .

Rulla Lugnt och njut av Spaniens värmande sol .

T

Teddi

Guest

:yes:Är du med i CC så kan du beställa via medlemsservice i Örebro dom skickar boken/kortet till dig , till den campingplats adress du uppger .

tack rune,,boken har ja beställt,,tänk,,rune,,, för nåt år sedan så bråka du o ja om en cykel:D kommer du ihåg?? när man nu får dessa tips så visst sjutton tycker vi om varandra rune,,:) ha de gött själv i peniscola,,inte så långt härifrån,,högst en starköl:D:D teddi,,

B

Byggare Bob

Guest

CC är dyrare desutom kommer inte varken bok eller kort att levereras före dec 2011 oavsett var den beställs.

F

F.d. 7747

Guest

CC är dyrare desutom kommer inte varken bok eller kort att levereras före dec 2011 oavsett var den beställs.
:yes:Helt klart kan 2010års upplaga vara slutsåld , men 2011 års går ju att beställa om man vill det , trots att det är några månader till årsskiftet än .

Kan hända att CC är något dyrare än om man söker lägsta pris på nätet , men det finns ju inget krav att handla där om man tror sig kunna spara någon eller några tjugor via andra inköpkanaler .

Rulla Lugnt .

B

Byggare Bob

Guest

:yes:Helt klart kan 2010års upplaga vara slutsåld , men 2011 års går ju att beställa om man vill det , trots att det är några månader till årsskiftet än .

Kan hända att CC är något dyrare än om man söker lägsta pris på nätet , men det finns ju inget krav att handla där om man tror sig kunna spara någon eller några tjugor via andra inköpkanaler .

Rulla Lugnt .
Helt rätt Rune. Du får handla precis vart du vill. Jag ville bara påvisa att det fanns biligare alternativ än CC men det var ju riktikgt dumt av mig! Ber om ursäkt.
Dessutom gälde priset som jag nämnde 2012 års upplaga och det var förstås ännu sämre. Jag förstår inte heller varför man skulle satsa på att köpa 2011 års upplaga eftersom alla förmåner med denna utgår vid årsskiftet. Men det skulle vara intressant att få dina alternativ för detta förslag.

F

F.d. 7747

Guest

:yes:Hej Lasse och Fia helt klart är det 2012 tolv årsupplaga som nu gäller , ni vet det där med årtal och teflonhjärna kan ju ge klara hjärnsläpp ibland , inte behöver ni be om ursäkt heller för att ni föreslår andra alternativ att köpa boken/kortet på än på CC ,
Rulla Lugnt .

F

F.d. 51064

Guest

2011 års upplaga kanske gäller om man inte har den tidigare. Det är ju dock 2,5 mån kvar av året och man hinner byta många campingar, på den tiden, om man är snabb. :)

Toppen