• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ACSI katalog

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: ACSI katalog

Köp till appen så är det väldigt lätt att söka camping i det område man är intresserad av.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Tänk på att app:en upphör efter ett år vilket det står ingenting om. Jag frågade den 18/8 för jag var intresserad av den stora Europa appen ca 130:- i våra pengar, och fick svar:

The app will only be available from for example 18/08/2016 - 18/08/2017 and so on. After a year has been expired you will have to buy a new app. Please not you can buy packages and don't have to buy the big package.
We hope we have informed you sufficiently.
With kind regards,
Wouter van Muijen
Customer Service

ACSI menar på att jag bör köpa mindre paket (vissa länder).

Nja, har jag katalog, då är det lite onödigt att ha ytterligare en app då katalogen är intressant även året därpå. Appen som varar i bara ett år är bra för dom som ofta nyttjar ACSI anslutna kampingar, det gör inte vi.

inbart11

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
18322
Medlemskap
2024

Den finns på svenska. Har den själv. Beställde den över nätet, har appen oxå. / Ingemar

Kronvall

HBK Medlem
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2025

Om man bara vill ha campingar med "off season" priser så är det CC appen som gäller. Kostar 30 kr om man köpt katalogen.
Den andra appen innehåller även andra campingar. Kostar 139 kr.

image.jpeg

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Den finns på svenska. Har den själv. Beställde den över nätet, har appen oxå. / Ingemar

Om det är ACI's Camping Cardbok, CC, så föreslår jag att du läser texten en gång till, det är på danska!

Fick årets bok bara för ett par veckor sedan och som vanligt är den på danska. Finns inte heller svenska som alternativ på deras beställningssida.

Toppen