• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Acsi förnya!

Lasseboy

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2025
Är det nån mer som fått detta mail?
*r det riktiga asci?
Bäste/bästa Herr/Fru,

Möjligtvis har du glömt det, men till i dag har vi tyvärr inte fått någon betalning för ditt CampingCard ACSI-abonnemang 2018.

Vi har konstaterat att vi inte har någon giltig fullmakt* från dig för att kunna debitera din abonnemangsavgift för 2018 på € 11,95 (exkl. försändelsekostnader). Vi ber dig därför att reglera din betalning via vår skyddade website. Vill du även under 2018 få fördel av rabatt under lågsäsongen, då måste din betalning ha kommit fram till oss senast 1 november.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Acsi förnya!

Jag tror att du har valt förra gången (året) att prennumerera (billigare per år) och ska nu betala för nästa år.

M

morgondagen

Guest

jag brukar få detta varje år, och betalar så får jag böckerna före årsskiftet

Lasseboy

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2025

Har aldrig fått innan så trodde det var nån luring som ville ha lite pengar!

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025

Jag har fått samma och antog att det var den automatiska förnyelsen som jag beställt. Sedan dess har jag bytt bank så för mig var det inget märkligt att det inte fungerade automatiskt.

Regent

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
7204
Medlemskap
2027

:)Hei.

Det skjedde meg sist år, det var min feil, hadde byttet kredittkort:spinny

Hilsen Regent

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Idag fick även jag samma mejl trots att jag fick mitt ACSI kort i januari 2017 (då vi inte ens var hemma) och fick köpa ett nytt i Spanien. Jag har betackat mig för allt från ACSI för dom har allvarliga IT problem, troligen pga "växtvärk" som dom inte klarar av.

Toppen