Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Du kan ladda från ditt kontokort typ visa mflÄr det någon som vet om väg A15 in i Polen färdig eller fortfarande dålig?
Hur laddar man på nya pengar strax efter jag kommit in i Polen till min E toll som vi skaffade oss förra sept.
Tänker åka in i Polen den 22 aug.
Lars
Kolla kartan på e-toll så ser du om du kan undvika betalvägarna. Obs många motorvägar ingår inte i e-tollsystemet utan betalas cash.Hejsan
Är på väg till bland annat Polen , från Litauen . Är det någon som vet om man i alla fall behöver en E-toll , även om man undviker motorvägar ? Och om man i så fall kan fixa en vid gränsen ?
Gäller den Polska E-tollen i något annat land , typ Österrike?
Håkan
Du kan få hjälp att installera appen på deras typ kontor ofta mackar circle c -lotos-moya men det gäller bara i polenHejsan
Är på väg till bland annat Polen , från Litauen . Är det någon som vet om man i alla fall behöver en E-toll , även om man undviker motorvägar ? Och om man i så fall kan fixa en vid gränsen ?
Gäller den Polska E-tollen i något annat land , typ Österrike?
Håkan