• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

7H Bil AB

F

F.d. 29841

Guest
Hej
Är det någon på HK som känner till 7H BIL AB i Kinna ?
Kollade lite runt på "nätet" och hittaden en husbil som skulle passa OSS. Den är något längre än den vi har nu. Det är lite för långt att bara sticka ner och göra sig en uppfattning om firman och husbilen.
Tacksam för svar.
/Vidhem

F

F.d. 4220

Guest
Sv: 7H Bil AB

Jag var inne och tittade på en Hobby där i våras.
Men han ville inte ha min bil, så han gav ett riktigt skambud.
Jag tror att han kan en del om husbilar, även om det mer är ett komplement till bilförsäljningen. Så hur det funkar med garantireparationer och annat kan man undra över.

De har ju byggt en ny fin bilhall i Kinna som snart fyller ett år. Så det ser i alla fall ut som det går bra för dem.

Jag har tidigare förväxlat dem med Auto 7H som blivit en riktigt stor firma och som också finns i grannskapet. Orsaken är troligen att vi bor i sjuhärad...
//Stefan

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29841

Guest

Tack
Det där med skambud stämmer.

De bjöd väldigt lite för våren HB i inbyte. 75000 mindre än en annan HB firma gjort.
/Vidhem

F

F.d. 4220

Guest

Det var liknande med vår, runt 70' mindre än vad vi senare fick för den.
Men det tror jag mest är för att han inte vill ta inbyte egentligen. Möjligen att han bara vill ha vissa märken.

//Stefan

Toppen