• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

4000 Nu drar vi!!

F

F.d. 3088

Guest
Hej
Har vi det bra, jo det har vi säkert . men jag har märkt att det startas inte så mycket trådar som när jag gick med i klubben. många av oss sitter kanske här och väntar, kanske inte för att svara men läsa.
Socialt kan det kanske vara en del i vardagen för många.

Nu är vi nästan 4000 :swoon:
Skriv om det du gillar eller undrar över. Klubben är en kunskapsbank. lite skrika hit å dit det får vi stå ut med, retas lite ingår, efterhand glider det in nya bekantskaper i husbilslivet, oj är det du kan man få höra, varvid den kvällen blev lyckad :D

Gurra den gipsade

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7222

Guest
Sv: 4000 Nu drar vi!!

Vad har du gipsat?
Verkar som tur är inte vara några fingrar i alla fall.
Läser ofta dina små inlägg med behållning
Vid tangenterna
Alf

F

F.d. 3088

Guest

Tack polaren:music-icon:

Man bugar å tackar för att du läser å begrundar inläggen

Tummen vek sig bakåt när jag bowlade .halkade och satte mig på tummen :swoon:
Hmm ölbowlade:eek:

Gurra, dä kliar i gipset:mad:

F

F.d. 3088

Guest

Alf
Lite skämt å sid 150 st har läst inlägget inte en kommentar om min bowlingtumme:swoon:
Ingen mera jordnära här på sidan ny som gammal:D

Gurra den envise

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Stackars dig Gurra, vi i HBK 1356 tycker att det är synd om dig som har skadat dig, hoppas du snart blir bra i tummen!

F

F.d. 3088

Guest

He he Tömmen läker tror jag .Söv gött i natt jämte mi goa doa så dä läkte :D
Kan e slanget ja prata, (Språket)

Gurra

F

F.d. 3088

Guest

Hittildags kl:09.00 har vi skrivit i 13 trådar därav 3 nya tror jag. tanken när jag startade tråden var att det skulle bli flera nya trådar varje dag. Ämne kvittar.
Ps mitt förra inlägg är Jönköpingsslang ds :D

Gurra

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Hej alla på HBK vi har nyligen blivit med husbil,efter lite sjukdomar beslutade vi oss för att sälja våran båt och då blev det naturligtvis HB.

Hälsningar Carina & Stefan nästan 4000:yes:

Bjösse

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
3330
Medlemskap
2025

Hej Gurra vad menar du är klubben sämre för att vi är över 4000 jag tycker det är bra att vi har varann när det kniper när vi vill fråga om något, men det är klart alla är ju inte lika skärpt som du som kan allt. En som är tacksam för hjälp. Björn.

B

Boxer

Guest

Sorry tydligen missuppfattning:

Senast redigerad av en moderator:

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Förstår inte heller inlägget, vilket jag också påpekat för web. Kanske Bjösse vill utveckla
påhoppet (eller eftersom web inte reagerat, ett inlägg som ser ut som ett) på Gurra.

Marita

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025

Att kalla Bjösses inlägg för påhopp är väl lite starkt, däremot innehåller det lite missriktad ironi.
Gurra tycker "lite skrika hit å dit det får vi stå ut med, retas lite ingår" och den balansgången kan vara lite svår ibland.
Skall man gå en verbal match med någon vill jag rekommendera PM så ingen annan behöver ta anstöt.
/Nisse

F

F.d. 3088

Guest

Hej Gurra vad menar du är klubben sämre för att vi är över 4000 jag tycker det är bra att vi har varann när det kniper när vi vill fråga om något, men det är klart alla är ju inte lika skärpt som du som kan allt. En som är tacksam för hjälp. Björn.

Hej

Du har nog missuppfattat, tanken med inlägget var att det vore roligt med flera trådar om allt möjligt.:wink:
Skärpt kanske jag är men kan inte allt :D
Ibland missuppfattar någon något och ifrågasätter då kanske lite skrikigt eller tillrättavisande, då kan tråden bli lite agresiv vilket då Webben dämpar ;)
Jag är oxå tacksam för hjälp och tips här
Om du läser min inledning i första inlägget så ser du att jag efterfrågar flera skribenter som skriver om allt möjligt.
Sedan är det ju till var och en att läsa, tycker man något är trams läser man ju inte det

Sedan så är det ju så att en del av oss har träffats fysiskt ute någonstans och då kan det ju gärna bli att man skriver exempelvis lite retligt till just den personen vilket han ju då begriper och med ett leende skriver något liknande tillbaka

Mvh/Gurra

Toppen