• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

3 års jubileum HBK Dalarna/Västmanland?

H

hianders

Guest
Vi vill undersöka intresse för en ev träff, med eller utan husbil, den 25 eller 27:e november för dessa och kanske närliggande landskap med anledning av 3-års jubileum HBK. Förslag på plats: Sahlins struts i Borlänge och deras lite ovanliga julbord. Kanske kan man hitta menyn under deras hemsida! Sill skulle de i alla fall ha :))

Mejla oss privat om intresse finns och vilket datum så lägger vi in det som en träff sedan.

Inger & Hasse
:yes::wideeyed:

F

F.d. 29841

Guest
Sv: 3 års jubileum HBK Dalarna/Västmanland?

Hej
Hur är det med El?
Passerade Er i går eftermiddag på väg upp hit till Mora Parken.
/Vidhem

H

hianders

Guest

Gå in på deras hemsida och mejla dem direkt och fråga! Går säkert att ordna för en billig penning.

Inger

PS Ni skulle ha kommit in på en fika! Men kanske på hemvägen?! DS

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29841

Guest

Hej
Tack men..
Vi var in till ELSA i Norberg och köpte lite färd godis.MUMS va gott det var.
/ Vidhem

H

hianders

Guest

Hallå folket i W, U och X-län! Vore bra om vi kunde komma till "skott" a s a p!! D v s intresse för en middag hos Sahlins struts med deras lite ovanliga "julbord" onsdag den 25/11. Senast den 14 november vill vi ha ett mejl för att kunna lägga ut som en "träff".

fru och herr hianders/Inger & Hasse

F

F.d. 9520

Guest

Hej!
Tyvärr så jobbar Tapio eftermiddag då, så det blir inget av för vår del. Ha det bra i höstrusket!
Hälsningar Ylwa o Tapio

H

hianders

Guest

Hur jobbar han på lördag 28/11?

Inger

H

hianders

Guest

Lörd 28/11 i såfall. Det är första advent på söndagen.

Inger

H

hianders

Guest

Lägger ner detta för Dalarna/Västmanlands/Gästrikslands del nu. Intresset är så pass svalt/litet och man bör vara ute i god tid så man får plats någonstans! Någon annan får ta över om intresse och tid finns!

Fira hemma annars!

Inger/fru hianders
:swoon:

F

F.d. 9520

Guest

Hej Inger!
Jag har väntat på svar från mina ickehusbilsvänner som ska ta ut mig på middag efter att jag fyllt år o det är den helgen. Vi har det som tradition o alla är så himla upptagna med en massa på helgerna. Men, men det är väl kanske så att folk har fullt upp, vad vet jag, alltså med tanke på HhBK.Vi har ställt undan Hymern o var ut sista vändan nu i helgen som var. Om inte annat så blir det väl att ses på något i sommar.
Hälsningar Ylwa o Tapio.

Toppen