• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Växellåda 1a generationens fiat ducato 2.0 l bensinare

Yargo

HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
41051
Medlemskap
2024
Hej !!! måste lagret bort för att byta packbox i lådan (för det sitter väl samma dimension packbox båda sidor utgående axel? Undrar för jag har problem med att få ur axeln pga utav att lagerhållarens ena bult har växt ihop med aluminiumet i hållaren . Törs man damma till bulten med mindre slägghammare? Har bytt packbox andra sidan, men pölar olja ur lagerhållarens sida med, köpte 2 packboxar likadana... eller går det att montera lös hållaren sittandes kvar på axeln ?eller bryter jag sönder något då???
 

Bilagor

  • 20240722_161104.jpg
    20240722_161104.jpg
    3,6 MB · Visningar: 22

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.824
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej !!! måste lagret bort för att byta packbox i lådan (för det sitter väl samma dimension packbox båda sidor utgående axel? Undrar för jag har problem med att få ur axeln pga utav att lagerhållarens ena bult har växt ihop med aluminiumet i hållaren . Törs man damma till bulten med mindre slägghammare? Har bytt packbox andra sidan, men pölar olja ur lagerhållarens sida med, köpte 2 packboxar likadana... eller går det att montera lös hållaren sittandes kvar på axeln ?eller bryter jag sönder något då???
Hej du har ett svar i den andra tråden med samma fråga.
Klicka här nedan, eller kolla andra tråden.

M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:
Toppen