• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

1a Advent hälsningar fr La Fuente, Spanien

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Sv: 1a Advent hälsningar fr La Fuente, Spanien

Oj va mysigt! Har ni smarten på släpet ända dit? Smart shoppingvagnSka köpa en sån....cabriolet så klart.Åker söderut i januari.Mvh Golddigger

Lena & Jan

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2025

Hej golddigger, ja Smarten har fått åka på släp ända hit ner! Och den har bara tankats 2 ggr på två månader. Den är perfekt att komma in med i alla mysiga gränder o aldrig några P-problem. Lycka till med din Cabbe modell, vår är en Passion.

Häsln/Lena & Jan

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Kan inte låta bli att undra varför man släpar med sig en personbil på släp efter en husbil, är det inte ett billigare alternativ med husvagn då?

Vi bytte från husvagn till husbil för att slippa släpa på något och kunna förflytta oss smidigt och lätt!

F

F.d. 9506

Guest

Håller med. Ser konstigt ut med att släpa en personbil efter husbil.Finns ju husbil som man kan köra in en Smart i.
Är bättre med cyckel som inte tar bensin och inga pakerings problem. Framför allt möljövänligare :singing-icon:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Om man ska va riktigt miljövänlig, så är det väl cykel och tält som gäller? :santa-2-icon:
Calle

F

F.d. 4879

Guest

Man kan ju också ha ett handikapp som gör att man behöver en liten bil för att förflytta sig. Eller så kanske man inte vill åka tvåhjuling av säkerhetsskäl helt enkelt, det är ju inte helt ofarlig trafik söderöver..

F

F.d. 6238

Guest

Ja tycker att det var en SMART lösning.:santa-3-icon:

Smartare är Pensionisterna i USA, dom har ju Slagskepp hängande efter Husbilen (eller snarare HUSBUSSEN)
Hls Kurt.

F

F.d. 52994

Guest

Hej alla HBK:are En 1:a Adventshälsning från oss i Playa Mazarron också.
Soligt och vackert, men jag talar inte om att det blåser.
:santa1:

Bilagor

• Advent.jpg
    Advent.jpg
    122,9 KB · Visningar: 4
F

F.d. 297

Guest

Vi bytte också till husbil för att slippa släp. Bara att gasa iväg med husbilen packad med olika saker i lastutrymmet.

Anita o Risto i Täby:santa1:

Carthago47

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
586
Medlemskap
2025

Hallo, var tog ni vägen? Jag vill sitta å läsa mer om hur skönt ni har det i värmen å kunna drömma mig ner till er. Vi behöver det här hemma för här är inte så mysigt väder. Ha' en God Jul och Ett Gott Nytt år med massa nya berättelser. Mvh Elegance690

F

F.d. 9536

Guest

Hallo, var tog ni vägen? Jag vill sitta å läsa mer om hur skönt ni har det i värmen å kunna drömma mig ner till er. Vi behöver det här hemma för här är inte så mysigt väder. Ha' en God Jul och Ett Gott Nytt år med massa nya berättelser. Mvh Elegance690
:santa1:Hej
Vill du läsa hur vi har det gå in på vår hemsida.
www.carthagoopus.se
:santa-3-icon:

Senast redigerad av en moderator:
Toppen