• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

150kr på sotenäs camping

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: 150kr på sotenäs camping

Alla campingar på Sotenäset utom Ramsvik ligger bra till för bussresa in till Kungshamn eller Smögen, om man har västtrafikkortet så kostar en resa 17 kr, billigt och det är ungefär timmestrafik.
Efter midsommar går en sommarlinje (869) mellan Solvik, Sotenäs, Smögens, Wiggersvik och Johannesviks campingplatser fram till midnatt och på fredag/lördag till ca 03, ett bra alternativ för den som vill ta sig ett glas.

F

F.d. 53096

Guest
Sv: 150kr på sotenäs camping

Vi var på Sotenäs camping i juli...betalade 300kr/dygnet för ställplats?Vi hade jättevacker utsikt högt upp på berget..men avråder om man har problem med hälsan då det är brant till servicehuset..Dessutom ville dom att jag skulle betala 150kr för campingkortet...För att vara försäkrad?..Nej finns bättre ställplatser!:mad:

Toppen