Astrid Lindgren sa "så många procent finns inte".Det lär vara 97-99 % av samtliga klimatforskare som kommer till andra slutsatser än Bengtsson.
När man ser såna höga procenttal, så får det mig att tänka på val i nån bananrepublik.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Astrid Lindgren sa "så många procent finns inte".Det lär vara 97-99 % av samtliga klimatforskare som kommer till andra slutsatser än Bengtsson.
Hur många skrev under på det som Bengtsson för fram?"Det lär vara 97-99 % av samtliga klimatforskare som kommer till andra slutsatser än Bengtsson"
Tror du verkligen seriöst att 97-99% av alla klimatforskare har satt sig in i problematiken fullt ut och lyckats enas till ett enda uttalande, om nu de där påstådda "seriösa" 11.000 påskrifterna finns, kan du väl nästan tänka dej att de flesta har skrivit på ett upprop, och inte har avgivit ett funderat uttalande baserat på deras egen forskning ?
Det är skillnad på att smälta järn och att legera med kol, det trodde jag att alla förstod.
För att stålet ska vara formbart får kolhalten ej vara mer än 2 procent.