• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årsmötet i Floby.

K

kiakenta 155

Guest
Sv: Årsmötet i Floby.

Hej alla husbilsvänner!!!

Det var ett mycket trevligt årsmöte. och alla var lika glada och trevliga. Hoppas att vi syns snart igen.

Hälsningar från Kia och Kenta Halmstad. ;)

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Även vi vill stämma in i lovprisningarna för årsmötet. Mycket trevligt arrangerat. Trevliga människor. Vi ses och hörs.
Anita och Bo:music-icon:

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025

Hej! Vi åkte till Floby med en viss späning i kroppen. Det var ju vår första husbilsträff! Vi min fru och jag vände hemåt med ett stort leende , sällan har vi träffat så många trevliga å goa mäniskor. och ett alldeles utmärkt genomfört årsmöte. Ett särskilt tack till våra grannar på campen, ulfhed, rollerteam och discobilen bearu.

Hälsningar från Bill och Ann-Britt :wub: :yes: :music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

F

F.d. 1074

Guest

Hej Delfin

Instämmer med dig o Ann-Britt, tack för trevlig grannsämjan, tack ulfhed 6 Rollerteam.
:music-icon: Discobilen Bearu ha,ha roligt :music-icon:

F

F.d. 25014

Guest

Hejsan!
Vi var många, som åkte hem med ett leende på läpparna. Vilken gemenskap och vilken glädje alla delade med sig. Egentligen borde jag inte nämna någon, men jag kan inte låta bli utan att nämna de närmaste bilarna med Delfin, Rollerteam och Bearu. Strax innan vi skulle åka hem, så träffade vi även Hummer och det lär nog bli en turbo eller vad det heter till vår gamla bil, som Hummer tipsade om.
Alla som har varit inblandade och ordnat denna träff ska verkligen ha en eloge för allt. Vilken fullträff!!
majhed

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026

Vi vill också tacka alla för en mycket trevlig helg och hoppas vi ses snart igen.
:wink: Ursula och Krister. :wink:

PS: Monica och Kurt.b nu är namnen i rätt följd. :mcride:

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Underbart, hls Monica o Kurt:) :yes:

F

F.d. 52909

Guest

Vi kan också bara instämma i hyllningskören, fantastisk go stämmning o samvaro...trivselfaktorn var verkligen hög.

Vill tacka allihopa för att vi fick förmånen o vara med på denna historiska träff, men måste särskilt rikta mig mot de närmaste vi hade i dagarna tre...Delfin, Berau o Ulfhed.

Svårt ibland o sätta ord för känslor men tror ni förstår dessa "bilder" för vi trivdes som...

fisk-2.gif

yahoo.gif

MVH....Annette, Pekka o Timja

F

F.d. 418

Guest

Ett särskilt tack till Er som höll i parkeringen. Ni gjorde ett proffsigt jobb! Ordning och reda är en viktig faktor, inte minst när man har upp emot 150 P11-or med gasol inom ett så pass begränsat område. Hälsn/AndersW

F

F.d. 9346

Guest

hej alla
nu har jag äntligen loggat in för första gången efter mötet

o jätte tack för en jätte kul träff och ett toppen årsmöte

jag stannade nästan till slutet, var tredjen sist o sen åkte jag till fiske träffen o nu ska jag till Simlång...

gillar er!!

kram på er alla
Ji

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Det var trevligt att se så många på vårt första årsmöte.

Vill tacka er ALLA som var med och gjorde denna helg så lyckad.

Om ni läser under Reseberättelser från Husbilen skriver Eva HBK 9 om dagarna i Floby. Och i fotogalleriet finns många bilder från helgen.

;) Carina HBK 6

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2025

Vintercampande tjej,

Hur har det gått med ditt finger ? vi som undrar Bertil o Maritha (Svania 15):yes: :wub:

F

F.d. 3581

Guest

Hej, Ji o alla andra.
Nu först kom jag ihåg fingerbilden.
Här kommer en..o en till
Och några till som inte kom med vid första inläsningen från min kamera....

DSC_0136-liten.JPG

DSC_0137-liten.JPG

DSC_0076-liten.JPG

DSC_0078-liten.JPG

DSC_0080-liten.JPG

DSC_0086-liten.JPG

DSC_0090-liten.JPG

DSC_0095-liten.JPG

DSC_0097-liten.JPG

DSC_0126-liten.JPG

DSC_0142-liten.JPG

DSC_0143-liten.JPG

DSC_0146-liten.JPG

DSC_0160-liten.JPG

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4879

Guest

Inte visste jag att även Curt hade gjort illa sitt finger *L*. Skämt åsido. Ji är på farande fot till Swimlongwalley och efter det Roskilde. Fingret läker men är inte bra ännu. Med den skadan så tar det nog så där två år innan det blir som det var innan, ett duktigt krossår!
Göran (stand in för Ji)

F

F.d. 3581

Guest

Jo, Curts finger såg illa ut....

Hälsn.
Medicinmannen

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Dig Hundvakten.
Jo mitt finger är så illa skadat så jag kan inte göra FINGRET längre åt;) ;) :D :D mig själv.
Tänk så det kan bli, hls Monica o Kurt

Toppen