Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
What happens in Gothenburg, stays in Gothenburg
Dåligt att vi var inlåsta/utlåsta på området utan info,om att dubbla grindar va låsta.tur att räddning inte behövdes akut.första o sista gången jag blir in/utlåst iallafall.
Kalle är blåslagen men omplåstrad med Skalmanplåster. Nu tröstar han sig med en öl och funderar på livets märkligheter.
Visa bilaga 85585
Vill tacka arrangörerna för ett väl genomfört årsmöte och en tillika väl genomförd träff.
Jag har arrangerat en stor kongress med 500 deltagare från hela världen. Då lärde jag mig att logistik är svårt, och att allt inte går att kontrollera i förväg. Vi hade leverantörer som inte uppfyllde sina åtagande enligt avtalen - då blir det problem. Ni verkar ha förutsett det mesta.
All heder till er som planerade och genomförde! Super!