Mojfen & Karianne
FD HBK Medlem
Sv: Ålder.......
Hej alla
Tack för alla svar och synpunkter.
Tydligen en känslig fråga, det där med ålder.
Men jag vill precisera att det inte var min mening att nedvärdera alla 60+. Visst har vi haft roligt många gånger med camping-grannar i den åldersgruppen.
Min fråga var ju helt enkelt om det finns några medlemmar i husbilsklubben som är i 40-årsåldern. För som någon skrev, så är det ju bra med en blandning.......... Och om alla är lika och lika gamla, så blir det väl knappast någon blandning, eller hur?
Jag tycker jag har fått svar på min fråga: Det finns 40-åringar som är medlemmar i husbilsklubben.
Jag betalar in medlemsavgiften i kväll, tror jag.
Hoppas vi träffas någon gång, någonstans.
Och det gäller även ni som passerat 60-strecket.
Ha en bra dag!
Hälsningar
Smålänning
Hej alla
Tack för alla svar och synpunkter.
Tydligen en känslig fråga, det där med ålder.
Men jag vill precisera att det inte var min mening att nedvärdera alla 60+. Visst har vi haft roligt många gånger med camping-grannar i den åldersgruppen.
Min fråga var ju helt enkelt om det finns några medlemmar i husbilsklubben som är i 40-årsåldern. För som någon skrev, så är det ju bra med en blandning.......... Och om alla är lika och lika gamla, så blir det väl knappast någon blandning, eller hur?
Jag tycker jag har fått svar på min fråga: Det finns 40-åringar som är medlemmar i husbilsklubben.
Jag betalar in medlemsavgiften i kväll, tror jag.
Hoppas vi träffas någon gång, någonstans.
Och det gäller även ni som passerat 60-strecket.
Ha en bra dag!
Hälsningar
Smålänning