• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

årsmötet?

F

F.d. 11293

Guest
Jag och säkert många fler, som inte har närvarit på årsmötet är nyfiken på hur den nya styrelsen får året ser ut?
jag vet att protokollet inte är offentligt förän det är justerat, men val av styrelsen hade vart trevligt att veta nu
:) mats axelsson

W

wikman

Guest
Sv: årsmötet?

Det skulle vara trevligt om styrelsen och även övriga förtoendevalda presenterades lite mer och med bild.
Vi är många medlemmar som inte har möjlighet att delta i årsmöte och andra träffar.

Avgående ordförande hade sin bild i profilen,och det uppskattades.

G

GunDogs

Guest

Jag tycker också det borde finnas en officiell sida där samtliga förtroendevalda
presenteras med namn, bild och befattning mm.

Det är väl inte bra att styrelse och webbare är anonyma, och i en internetbaserad
klubb finns det ju ingen annan möjlighet att lära känna dem.

W

wikman

Guest

Jag tycker också det borde finnas en officiell sida där samtliga förtroendevalda
presenteras med namn, bild och befattning mm.

Det är väl inte bra att styrelse och webbare är anonyma, och i en internetbaserad
klubb finns det ju ingen annan möjlighet att lära känna dem.

Det är över 900 som läst detta ,men det är ingen av de förtoendevalda som har kommenterat !!!!!!!

Anonymt så det förslår. Märkligt !

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Kanske inte så märkligt, det bara en vecka sedan årsmötet. En del info med foto finns redan i resp. profil.

Allt arbete sker på fritiden så det kan ta lite tid innan allt kommer på plats.
Vill man gärna lära känna oss som jobbar för klubben så kom till träffen i High Chaparral där kommer flera av styrelse och web att finnas med.

Styrelse följer inte hemsidan dagligen så vill man ha snabba svar så lägg inte frågan i forumet.

W

wikman

Guest

Kanske inte så märkligt, det bara en vecka sedan årsmötet. En del info med foto finns redan i resp. profil.

Allt arbete sker på fritiden så det kan ta lite tid innan allt kommer på plats.
Vill man gärna lära känna oss som jobbar för klubben så kom till träffen i High Chaparral där kommer flera av styrelse och web att finnas med.

Styrelse följer inte hemsidan dagligen så vill man ha snabba svar så lägg inte frågan i forumet.

Kan man förvänta sig en presentation av de förtroendevalda längre fram ?
Vi är många som bor långt från träffarna och kommer kanske aldrig att kunna delta i någon träff.Träffarna verkar ju förläggas till södra-mellersta delarna av vårt avlånga land.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Var träffarna sker avgör medlemmarna själva som ordnar dom.

Gå samman med några i ditt område och ordna en träff. Info hur man gör och vad man bör tänka på finns på träff-sidan.

F

F.d. 52994

Guest

Jag har klickat på styrelsemedlemmar och Webb, det enda jag får fram, med några undantag är hundar och husbilar, en märklig presentation må jag säga. En särskild sida med namn och befattning vore på sin plats. :)

Olle Jonsson

HBK Medlem
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
883
Medlemskap
2025

Var träffarna sker avgör medlemmarna själva som ordnar dom.

Gå samman med några i ditt område och ordna en träff. Info hur man gör och vad man bör tänka på finns på träff-sidan.

Om det ordnas en träff i Ö-vik så kommer kanske inte så många från nya styrelsen dit. Ursprungsfrågan, tycker jag, kan lyftas på kommande styrelsemöte som antagligen är nära förestående. Förslaget med en presentation är bra och om inte styrelsen läser så ofta kan väl du Gunnar tipsa dom om detta.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Olle, det är redan gjort, men som sagt det var bara en vecka sedan årsmötet. :)

Toppen